perjantai 10. lokakuuta 2014

Home away from home

Noniin tässä sitä luvattua kuvamateriaalia kodistani täällä Dublinissa. Kuvat on napsittu iphonella, joten laatu ei välttämättä ole mitään huippuluokkaa! Olin päivällä hetken ainoana talossa, joten heti piti hyödyntää tilaisuus ja sännätä nappaamaan pari kuvaa asunnosta. Pitäisi oikeasti ladata se kameran akku : D ei voi olla näin vaikeaa muistaa sitä..

Ensimmäisenä pääsette kurkkaamaan osaan yhteisistä tiloista, eli tiloihin jotka jaan muiden kanssa. Tässä tulee nyt kuvia vessasta, portaikosta ja olkkarista, sellaisia yleiskatsauskuvia. Ensi kerraksi koitan saada kuvattua teille keittiön ja sitten sen omankin huoneeni. Talossa tosiaan asuu lisäkseni kaksi 24-vuotiasta tyttöä ja vanhempi mies joka vuokraa huoneita (yeaah sounds creepy, but it's not). Toisen tytöistä olen nähnyt kaksi kertaa viikon aikana, ja toisen ehkä neljä. Miehen näkee lähes päivittäin, koska hän on eläkkeellä, eikä hänellä ole siis mitään pakotteita mitä pitäisi tehdä, joten hän on lähes aina kotona. Koska minulla on koulua suhteellisen vähän olen melko paljon kotona, mutta lähinnä omassa huoneessani ellen eksy kokkailemaan keittiöön (lue tekemään leipää etc pitäisi oikeasti alkaa kokkaamaan).  

Alakerrassa sijaitsee olohuone joka on heti oikealla puolella ulko ovesta tultaessa, jos jatkaisi suoraan päätyisi keittiöön. Jos jatkaa portaat ylös pääsee meidän tyttöjen vessaan tai minun huoneeseeni. Vielä yhdet portaat ylöspäin niin olisi kahden muun tytön huoneessa. Talossa on siis kai kolme kerrosta tai kaksi jos minun huoneeni laksee puolikkaaksi kerrokseksi, sllä minun huoneeni yläpuolella on vain katto :D Noniin ehkä tässä oli tarpeeksi höpinöitä, seuraavaksi niitä kuvia!

Vessa/kylppäri





Uusi moderni suihku, aina lämmintä vettä, mutta paine on mitä on.. :D

Käytävä/eteinen

Kuvattu minun oven edestä. Middle of renovation as you see.



Olohuone




Tälläisiä yleisiä tiloja siis tälläkertaa, remontoitua ja nättiä. Koitan tosiaan kuvailla teille lisää kun saan taas olla täällä rauhassa ja pääsen riehumaan kännykän tai kameran kanssa! :)

PS. Tänään varattu matka Lontoseen ihanaisten ystävieni kanssa suomesta! It's London baby ;> <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena :)